Minęły już dwa lata odkąd wraz z naszymi cennymi partnerami konsorcjum zaczęliśmy wdrażać MOTYW . Nasza bezbłędna współpraca i pragnienie wpływu doprowadziły do tego, że stworzyliśmy coś wartościowego dla naszej lokalnej młodzieży i możemy czuć się z tego dumni.
Poznajmy organizacje, które przez dwa lata niestrudzenie pracowały na główne rezultaty tego projektu.
Czym jest projekt MOTHER i kim są jego partnerzy?
MOTHER to skrót od Mobility Opportunity Training for a Higher Employment Rate i był to projekt w ramach programu Erasmus+ mający na celu rozwijanie postawy przedsiębiorczości wśród młodzieży europejskiej.
Sukces każdego projektu sprowadza się do owocnej współpracy między partnerami. I to właśnie mieliśmy pod okiem naszego koordynatora JUMPGioventuinRiSalto i jesteśmy wdzięczni za współpracę z nimi.
W skład konsorcjum wchodziły następujące organizacje:
- Municipio de Lousada z Portugalii
- Instytut Rozwoju Przedsiębiorczości - iED z Grecji
- Fondacija Agro Centar Za Edukacija Face z Północnej Macedonii
- Fundacja Ecocenter z Węgier
- Oraz Stowarzyszenie AKTYVISTAI z Litwy.
Jakie są główne rezultaty projektu?
Ponieważ głównym celem projektu było wspieranie przedsiębiorczości młodzieży, stworzyliśmy platformę cyfrową z darmowymi szkoleniami, możliwościami mobilności i współpracy dla młodzieży z całej Europy.
Ta platforma e-learningowa została nazwana "M.O.T.H.E.R. Social Platform for Business of Youths" i była prowadzona przez Jump Academy, naszego koordynatora. Jest to darmowy kurs szkoleniowy składający się z 12 modułów szkoleniowych, które mają być najbardziej aktualne i innowacyjne w swojej dziedzinie.
Moduły szkoleniowe tego kursu to:
- Nowe umiejętności dla kolejnych pokoleń młodych przedsiębiorców na unijnym/globalnym rynku pracy
- Możliwości mobilności dla młodych ludzi w Europie
- Program Erasmus dla młodych przedsiębiorców
- Edukacja w zakresie przedsiębiorczości
- Przedsiębiorczość społeczna
- Innowacje społeczne
- Zielona gospodarka
- Gospodarka cyrkularna
- Kulturoznawstwo w biznesie
- Edukacja finansowa
- Internet, marketing cyfrowy/e-commerce
- Strategie komunikacji w mediach społecznościowych
Wszystkie informacje są napisane w języku angielskim i zaprojektowane tak, aby były atrakcyjne dla młodych ludzi. Ponadto, międzynarodowi eksperci zaangażowali się w tworzenie zawartości końcowej tych modułów.
Niektóre statystyki dotyczące projektu i jego rezultatów
- Na platformie szkoleniowej zarejestrowało się 248 uczniów
- 31 z Włoch
- 36 z Portugalii
- 36 z Litwy
- 27 z Grecji
- 70 z Macedonii Północnej
- 36 z Węgier
- 12 z innych krajów
- Najbardziej popularnym kursem był "web/digital marketing/e-commerce dla młodych przedsiębiorców".
- Podjęto próbę rozwiązania 833 quizów.
- W ramach projektu opublikowano łącznie 172 artykuły
- Od listopada 2021 r. do chwili obecnej przesłano 25 filmów.
Bardzo dziękujemy za zainteresowanie MOTYWEM i mamy nadzieję, że nasze wyniki będą dla Was równie cenne jak dla nas.