Fundusze europejskie

Koniec epoki dla projektu MOTHER

Minęły już dwa lata odkąd wraz z naszymi cennymi partnerami konsorcjum zaczęliśmy wdrażać MOTYW . Nasza bezbłędna współpraca i pragnienie wpływu doprowadziły do tego, że stworzyliśmy coś wartościowego dla naszej lokalnej młodzieży i możemy czuć się z tego dumni.

Poznajmy organizacje, które przez dwa lata niestrudzenie pracowały na główne rezultaty tego projektu.

Czym jest projekt MOTHER i kim są jego partnerzy?

MOTHER to skrót od Mobility Opportunity Training for a Higher Employment Rate i był to projekt w ramach programu Erasmus+ mający na celu rozwijanie postawy przedsiębiorczości wśród młodzieży europejskiej.

Sukces każdego projektu sprowadza się do owocnej współpracy między partnerami. I to właśnie mieliśmy pod okiem naszego koordynatora JUMPGioventuinRiSalto i jesteśmy wdzięczni za współpracę z nimi.

W skład konsorcjum wchodziły następujące organizacje:

  • Municipio de Lousada z Portugalii
  • Instytut Rozwoju Przedsiębiorczości - iED z Grecji
  • Fondacija Agro Centar Za Edukacija Face z Północnej Macedonii
  • Fundacja Ecocenter z Węgier
  • Oraz Stowarzyszenie AKTYVISTAI z Litwy.

Jakie są główne rezultaty projektu?

Ponieważ głównym celem projektu było wspieranie przedsiębiorczości młodzieży, stworzyliśmy platformę cyfrową z darmowymi szkoleniami, możliwościami mobilności i współpracy dla młodzieży z całej Europy.

Ta platforma e-learningowa została nazwana "M.O.T.H.E.R. Social Platform for Business of Youths" i była prowadzona przez Jump Academy, naszego koordynatora. Jest to darmowy kurs szkoleniowy składający się z 12 modułów szkoleniowych, które mają być najbardziej aktualne i innowacyjne w swojej dziedzinie.

Moduły szkoleniowe tego kursu to:

  • Nowe umiejętności dla kolejnych pokoleń młodych przedsiębiorców na unijnym/globalnym rynku pracy
  • Możliwości mobilności dla młodych ludzi w Europie
  • Program Erasmus dla młodych przedsiębiorców
  • Edukacja w zakresie przedsiębiorczości
  • Przedsiębiorczość społeczna
  • Innowacje społeczne
  • Zielona gospodarka
  • Gospodarka cyrkularna
  • Kulturoznawstwo w biznesie
  • Edukacja finansowa
  • Internet, marketing cyfrowy/e-commerce
  • Strategie komunikacji w mediach społecznościowych

Wszystkie informacje są napisane w języku angielskim i zaprojektowane tak, aby były atrakcyjne dla młodych ludzi. Ponadto, międzynarodowi eksperci zaangażowali się w tworzenie zawartości końcowej tych modułów.

Niektóre statystyki dotyczące projektu i jego rezultatów

  • Na platformie szkoleniowej zarejestrowało się 248 uczniów
    • 31 z Włoch
    • 36 z Portugalii
    • 36 z Litwy
    • 27 z Grecji
    • 70 z Macedonii Północnej
    • 36 z Węgier
    • 12 z innych krajów
  • Najbardziej popularnym kursem był "web/digital marketing/e-commerce dla młodych przedsiębiorców".
  • Podjęto próbę rozwiązania 833 quizów.
  • W ramach projektu opublikowano łącznie 172 artykuły
  • Od listopada 2021 r. do chwili obecnej przesłano 25 filmów.

Bardzo dziękujemy za zainteresowanie MOTYWEM i mamy nadzieję, że nasze wyniki będą dla Was równie cenne jak dla nas.